Víkend

Chce se mi psát a nemám čas, tak aspoň pár fotek.
Plodný víkend, stejně jako ten minulý.
Krásný sborový den, milí lidé, dokonalé počasí, bezvadná atmosféra.
Jsem ráda, že jsem součástí tak prima sboru! Jsem ráda, že patřím Bohu ;-)
Nová naděje pro každý den mi dává energii, život je fajn!
Tento víkend jsme hlídali Davídka, je to miláček...

Na sborovém dni Pepa s Leinkou - nemohli jsme se jí nabažit...;-)

Chystáme se do sboru...

Na "sboráči" je vždycky pohoda....Dan a Maťo

provokaTerka :-)

Komentáře

  1. Krásný fotky. Je fajn číst, že se vám daří dobře...

    OdpovědětVymazat
  2. věrně zůstávám dál..:) Krásné fotky a po dlouhé době na sboráči pěkné počasí.

    OdpovědětVymazat
  3. No neuvěřitelné, Silvinka se vyhecovala a blogla. :-)
    Více a houšť....................... bych si prosila :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky