Dovolená

Ležím nemocná se zánětem v koleně, a tak si říkám,. že bych mohla aspoň blognout.
Pepi mi chtěl ulevit, tak vzal děti na bazén do Orlové, a tak si užívám klidu.
Přečetla jsem 530stránkovou knížku (Muži, kteří nenávidí ženy), to už se mi dlouho nestalo. Knížka zaujala, doporučuji.
Udělala jsem si pořádek v počítači (trochu).
Hraju si s Photoshopem a pomýšlím na letošní kalendář....
Dnes mi končí dovolená, kterou jsem započala před 14 dní a musím s potěšením říct, že dovolenkových 14 dní plyne mnohem pomaleji a poklidněji než pracovních 14 dní. Dokonce jsem se několikrát přistihla, že kontroluju, jestli jsem se nespletla a náhodou si tu dovolenou neprotahuju. Neuvěřitelné.
Dovolená byla skvělá. Započali jsme ji víkendovým výletem do Prahy se ségrou a kámoškou a jejich dětmi.
V sobotu jsme procházeli Prahu klasickou trasou - od Václaváku, přes Staromák, Karlův most,  Pražský hrad, Petřín a celou trasu zpět. Celodenní výlet v počtu 4 dospělí a 8 dětí. Kolikrát jsme se jenom zastavovali na čůrání! Na zmrzlinu! Na focení, na koukání....ale bylo to fakt krásný výlet, Praha na nás opět dýchla svým kouzlem, procházka na Petřín nás osvěžila, děti byly hodné a počasí vyšlo báječně....asi si z toho uděláme každoroční tradici....

Pravda je, že jenom než jsme vylezli z metra, tak nám to trvalo dobrou půlhodinu - zastávka v Levných knihách, první odolávání dětským prosbám, co všechno nutně ne/potřebují, nákup "smraďochů" /ble/, zjištění, že nemáme kapesníčky, hledání drogerie, nákup kapesníčků, první chce se mi čůrat, starbucks, další chce se mi čůrat, mc donalds, a vůbec- chce se mi čůrat by se v Praze mělo zakázat - není kde :-)
Pánské osazenstvo výpravy si to náramně užívalo....
...ale holčičky byly rovněž spokojené....
Jedna s Marcelou Březinovou, ehm Evičkou....:D
...a jedna rodinná...:-)
Gábi s Evičkou...

Jedna z Pražského hradu....

Tak to byl první den...
Druhý den jsme vyrazili do Aquapalace Praha, což byl pro děti taky velký zážitek, ale odsud fotky nemám, tam jsme se věnovali úplně jiným činnostem...děti užívali tobogány a my dospěláci (teda ženská část) jsme zavítaly na lekci aqua aerobiku, což byl také mimořádný zážitek :-)
Ještě v  neděli večer jsme dorazili ke kamarádce do Trutnova, tak ještě pár fotek:
holčičí část, s novorozenou Janičkou
Matýsek
 všechny děti
 Teri a Marťas
 Druhé rodinné foto během 4 dnů, wow ... :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky