Vánoce

Asi už to jinak nepůjde, jsem schopná blognout jen tehdy, když mám čas ;-) A to je v létě a o vánocích....
Jako každý rok, tak i letos byla doba předvánoční plná stresu a shonu, a to ještě mnohem více než kdy jindy, protože zatímco ze svých nároků na to, co všechno musím před vánocemi stihnout, nejsem schopna slevit, tak mi ke všemu ubylo devět a půl hodiny denně (práce 8 h., povinná pauza 0,5 h., cesta do a z 1 h.)....jestliže jsem nestíhala už v době, kdy jsem byla na mateřské, tak jak to asi může vypadat, když chci stihnout to stejné, ale mám na to o devět a půl hodiny denně méně? Bývám na pokraji totálního vyčerpání....
Ale teď už je fajn, od čtvrtka mám dovolenou, a to až do dalšího čtvrtka, takže jsem schopna vydýchat i ten šílený blázinec, který byl v práci těsně předtím, než jsem začala čerpat dovolenou...v práci blázinec, doma blázinec...;-)
Nakonec jsem všechno stihla a děti řekly, že navzdory našemu tvrzení, že letos bude dárků méně (a bylo), to byly zatím nejkrásnější Vánoce (nejspíš ale příští vánoce budou opět ty nejkrásnější :-). Všechny naše vánoční tradice zůstaly zachovány a dokonce se na Štědrý den v poledne zastavili i švagrovka s dětmi, dali jsme vaječný koňáček(domácí), bylo rušno a pohodově. Děti se jen občas zeptaly, kdy už se budou rozdávat dárky, ale k žádnému incidentu (jako to občas bývá, holt je nás hodně) letos nedošlo.
Večer jsme se pak tradičně pochlubili navzájem tím co jsme dostali s horníma Mrózkama a jelikož jsme dostali spoustu společenských her, bez kterých by to snad ani nebyly Vánoce, tak horní kluci nakonec spali u našich kluků a asi do čtvrt na dvě hráli hráli hráli, až se obehráli...pak si prý natáhli budíka na pět hodin ráno, aby mohli v hrách pokračovat, ale nikdo se nevzbudil...:-)
Na první svátek vánoční jsme ráno vyrazili na sváteční bohoslužbu, já o něco dříve než zbytek rodiny, protože jsem zpívala, a byla to moc fajn bohoslužba. Pak na obídek k mamince, která smaží ty nejlepší kuřecí řízky (nekecám) a pak jsme vyrazili do divadla. Nikdo z nás nebyl v divadle jinak než se školou, tak jsme se moc těšili. Bylo to představení Mrazíka v Myronově divadle Ostrava a bylo to fakt úžasné! Došlo i na standing ovation, všichni jsme se neskutečně bavili a rozhodně se to stane naší vánoční tradicí ;-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky