S novým rokem nové předsevzetí

Přestože si obvykle žádná předsevzetí  nedávám, letos jsem do nového roku vstoupila s odhodláním, že se naučím jíst zdravěji a (opět) se pokusím shodit nějaké ty centimetry. Tajně doufám, že když své odhodlání zveřejním na blogu, budu se pak chtít blejsknout pozitivními výsledky a až přijde krizka, tak vydržím ;-) Mám totiž pocit, že jsem narazila na metodu, která by mi skutečně mohla pomoci, protože mou touhou není jen vylepšit si postavu, ale začít do svého těla konečně něco investovat, když jsem ho dosud spíše devastovala. Zdravá výživa mi nic neříká a tady jsem vždycky ztroskotala. Moje mamča natrefila ke konci roku na knížku Antónie Mačingové a začala se řídit jejími radami na to, jak změnit jídelníček, aby se tělo netrápilo, ba naopak, aby prospívalo ;-) Autorka doporučuje 28 denní tzv. detoxikační program, který má organismus zbavit jedů, jež naše tělo sžírají a brání nám v tom, abychom byli svěží, krásní a štíhlí. No, abych to zkrátila, první den detoxikační kúry mám za sebou, takže už jen 27 a budu se (prý) cítit líp :-)
První den proběhl bez problémů, neudělala jsem jediný prohřešek, trošku jsem se musela nutit do salátu z červené řepy, ale s každou lžící jsem si říkala, že to dělám pro své zdraví a hned to šlo lépe. Je prima, že u této "diety" člověk netrpí hlady, pokud jím správné jídlo (což je první týden převážně zelenina, ale zajímavě upravená), můžu se nacpat k prasknutí. Ovšem mým hitem dnešního dne je jogurt se skořicí medem a namletými vlašskými ořechy....Na ten už se těším i zítra! ;-)
Hubnutí zdar!

Komentáře

  1. Mrožkulko ať se daří...a brzy přichází vytoužené výsledky. Snažím se o něco podobného..., ale abych vytrvala musím zamakat na celé rodině :))a tady je to zásadní..zdravě ANO, ale musí všem chutnat. Uvidíme jak se zadaří. Jinak ti vřele doporučuji tzv. zelené potraviny Ječmen + chlorella. "Vyhodila" jsem první 1000 za ječmen před 9 měsíci ..byla velmi skeptická, ale jsem momentálně nadšená uživatelka. Zkvalitnilo mi to život (mimo jiné, člověk pokud se necpe sladkým,...hubne) a dá se říct, že se mi vyhýbají i choroby mých dětí.Začínám si připadat jak macecha..takže navykám i je a zavádím tak trochu zelený teror :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak zamkla jsem blog. Moc ráda bych ti poslala pozvánku, ale nevím kam...když budeš mít zájem piš na workingmama@email.cz. Měj se!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky