Nic není nemožné

Dnešní den ve znamení toho, že všechno jde, když se chce.
Po 16 letech života na dědině jsem konečně usoudila, že jsem dost zralá na to, abych zkusila něco vypěstovat. Tolik let si slibuju, že zasadím rajčata a konečně k tomu došlo. Nestačím se divit, že to vážně funguje:) Dnes jsem ochutnala první vlastnoručně vysazené, od semínek hýčkané, rajče! :)
začalo to takovýmhle nic......

a dnes už trháme první zralé rajčátko :)
A taky jsem ušila svoje první srdíčko, které vypadá jako srdíčko i poté, co se sešije a naplní levandulí...Dosud se mi dařily jen nepublikovatelné patvary, ale teď už to bude jenom a jenom supééér :)
dokonce jsem zvládla i neviditelný steh a tak není poznat, kde je srdce sešívané po naplnění levandulí....heč! :))
dnes také doháčkován polštářek pro kamarádku, který jí slibuji už od loňských narozenin:)

Komentáře

Oblíbené příspěvky