Děti


Tak se nám teď doma pořád pohybují nějaké děti. Kromě našich čtyř taky děti kamarádů, aby se ty naše moc nenudily. Od včerejška tady máme Dominika, to je kamarád Matýska a zároveň syn Pepova kolegy. Prima kluk. Jeden z mála Matýskových kamarádů - většina mých kámošek má mladší děti (hold jsem začala rodit brzo) a tak Mates vítá každou návštěvu, která má děti v jeho věku. Dneska ráno jsem s třemi mladšími odjela za Soňou a Mates s Dominikem zůstali sami doma. Dostali příkaz nedělat bordel, povysávat pokoj a obývák a nezapínat komp. Jsou dva, tak ať si najdou jinou zábavu. A zabavili se. Povysávat taky zvládli:-) Rozehráli si Osadníky a hráli je celé dopoledne. Taky chvíli nacvičovali ve sklepě, kde je provizorní zkušebna a pomalu se tady schází půl Suché, aby hráli hráli hráli ...Nacvičovali dneska písničku Ó Pane otevři mé rty a i Domča, který není věřící, si ji u večeře vesele prozpěvoval :-)
Já zatím popíjela kafíčko u Soni, probraly jsme život a děti si hezky hrály.  Protože si opravdu hrály hezky, tak jsem ještě nakonec vzala na chvíli Borka s Davídkem k nám. Adélka si z Borkem moc hezky hraje, na fotce zachyceni na Adélčině posteli, jak si hrají s koníčkama ... Borek má velkou fantazii a do Adélčiných holčičích her vnáší chlapský prvek... :-)
Pepa dnes pomáhal v budoucím havířovském rodinném centru, natíral a natíral a nám ten den hezky rychle utekl (bodejť by ne, když se z postele nevykutálíme před devátou :-) K večeru mě děti zlanařily ke společenským hrám, a tak jsme například hráli Blic. Adélce to nějak podezřele dobře šlo, tak jsem se na ni zaměřila (předtím to nešlo, protože Terezka chtěla hrát taky, ale pro tříletou princeznu karty nejsou ta nejvhodnější hra, obzvlášť, když je to rychlá hra, ale nedala jinak, a tak jsem ji zavolala, že budeme hrát teda spolu...jenomže ona mě k tomu nepustila, držela si svoji kupičku karet a vždycky se na mě otočila a zeptala se: "už můžu vyhrát?" , čímž chtěla říct, že může hrát, no nasmáli jsme se parádně). Tak jsem se teda zaměřila na tu Adi, když jí to tak skvěle jde (většina lidí - začátečníků, jde v této hře zpočátku těžce do mínusu) a bodejť by nevyhrávala! Neumí míchat, takže z předchozích her jí tam zůstávají nerozmíchané postupky a místo tří karet to otáčí po jedné a i když jsem jí řekla, že má otáčet po třech, tak si stejně pak vytáhne kartu, která se jí hodí :-) No, ale hlavně, že se všichni bavili :-)

Komentáře

Oblíbené příspěvky