Projekt 365/1

S novým rokem nová energie do nových věcí :-)
Mám spoustu předsevzetí do nového roku. Asi to ani nesouvisí s novým rokem. Asi to ani nejsou předsevzetí. Jsou to moje tajná přání a každé ráno vstávám s tím, že je naděje, že se mi konečně povede být lepší manželkou, lepší matkou, dcerou, lepší kamarádkou, že konečně začnu lépe hospodařit, víc uklízet, nebudu moc křičet na děti, budu chodit brzo spát, víc číst, míň tohle a tamto....
Asi se mi všechno nesplní, ale je úžasné, že každý den je nová naděje, že na tom všem můžu pracovat...a i kdyby se nic nezměnilo, tak je tu pár lidí, kteří mě berou takovou jaká jsem, jsou smíření s mými chybami a nedokonalostmi a v podstatě je nic nemůže překvapit.
Přeju vám všem skvělý rok 2011, ať nikdy neztrácíte naději v to, že nic není beznadějné! A k tomu vám dopomáhej Bůh :-)
Silvie

Komentáře

  1. To je moc krásně napsané...Zuza:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mrozkulko,přeji i tobě a vaší rodině naději, sílu,lásku a Boží vedení na každý den a super, že ses pustila do projektu.
    Janka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky