Projekt 365/3

Vánoce už sice skončily, ale já jsem si je trošku protáhla a vzala si dva dny dovolenou. Měla jsem spoustu plánů, jak dovolenou využiju - je třeba vyžehlit mega horu, největší jakou jste kdy viděli, prádla (pomalu už nemáme v čem chodit), potřebuju si vyrobit kalendář taky pro sebe, když už jsem zásobila většinu mých kamarádek a kamarádek mých kamarádek, potřebuju dodělat spoustu restů, a co myslíte že jsem udělala? Ranní kafe s kámoškou se trošku protáhlo, v jedenáct jsem se vrhla na žehlení, sotva jsem něco málo vyžehlila, už bylo potřeba vařit oběd, protože jsem v kalupu zapomněla dětem před vánocemi koupit stravenky, takže obědy ve škole zajištěny až od zítra, pak už jsem jela pro holky, rychle napsat úkoly s Adélkou a taky Mates tentokrát potřeboval pomoct s matikou, pak odvézt Adi na kroužek, mezitím další kafe s další kamarádkou, večerní rutina, dožehlení mega hory prádla a teď jsem z toho nicnedělání úúúplně unavená. A tak si říkám, díky Bohu za tu práci, kterou mám, den uteče úplně stejně a alespoň vydělám nějaké penízky :-) A nemám pocity promarněných dní. I když ty kafíčka s kamarádkama jsou taky někdy potřeba.

Třetí den projektu zakončuji Míšovou kresbou, někde ji okoukal a dneska nám s tím přišel dát dobrou noc.




(nejde to dobře přečíst, takže "překládám":
před 6ti pivi

--> otočit obrázek



po 6 ti pivech

:-)
Tohle kreslí v deseti letech, co přijde příště?!

Komentáře

Oblíbené příspěvky