16 let spolu





Tak to včera bylo přesně 16 let od naší svatby a přesně 15 let ode dne, kdy jsme si domů z porodnice odnesli Matýska. STrašně to utíká, 16 let uteklo jako nic. Adélka si prohlížela naše svatební album a prohlásila, že jsme se vůbec nezměnili. To je od vlastního dítěte poklona. Nikdy bych si nedovedla představit, že je tak snadné žít 16 let po boku jednoho muže. Asi jsem si dobře vybrala :)

5.7.1998 - na první výročí jsem opouštěla porodnici s tři a půlkilovým balíčkem

Matýsek pár hodin po porodu...

těsně po porodu...

Komentáře

  1. My máme v září 25 let, a asi jako obvykle nic slavit nebudeme, nějak nás to nebaví. Nejdřív jsme si říkali, že někoho pozveme ... ale asi to zase nedopadne.
    Jinak - vaše krédo Život je boj, tak ahoj! bylo i celoživotním mottem Jaroslava Dietla. To jsem si jen tak vzpomněla. Líbí se mi. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Život je boj, tak ahoj! jsme psávali do dětských památníčků a nevím, jak stručněji a přesněji vyjádřit, o čem je život :) Že to bylo krédo Jaroslava Dietla, to jsem tedy nevěděla, děkuji za rozšíření obzorů, Lucie...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky