Relaxační víkend s Majáčkem

Tento víkend byl moc fajn, s maminkama z našeho mateřského centra jsme se byly odreagovat do Beskyd, do Malenovic. Počasí sice nevyšlo, ale to vlastně nevadí, alespoň jsme si mohly užívat aktivity přímo v hotelu. Toto byl už čtvrtý společný pobyt a tentokrát jsme sebou vezli dvě masérky, pedikérku, manikérku (díky čemuž jsem si přivezla nové nehty z gelu a teď se s nimi učím žít:), kosmetičku. Původně jsem si říkala, že není možné, abychom je v počtu 25 ženských všechny zaměstnaly, ale stalo se:-)
Jako vždy i tentokrát jsme tvořily. Já jsem teda celkem odpůrce všech těch tvořivých aktivit, ale tentokrát jsem neodolala. Vyráběly jsme leporelo pomocí scrapbookové techniky a taky rámečky z IKEA pomalovávaly zajímavou technikou. Chudáčka Soňu jsme v rámci týmu přesvědčily, že tato aktivita je pro Malenky jako dělaná a nakonec to odnesla zrovna ona, protože se ukázalo, že je to technika náročná a Soňa se docela nadřela, abysme to všechny měly krásné. Tentokrát jsem ji nepřesvědčila, že by bylo ideální, kdyby mi jeden rámeček vytvořila v rámci zlepšování se v dané technice, takže jsem musela zapojit i své "umění", abych něco měla. Naštěstí mi ségra vydatně pomohla, takže jsem domů nejela s prázdnou :-)
Součástí Malenek už je už po několikáté hra na "tajného přítele". Na začátku pobytu si vylosujeme jednu ze zúčastněných, abychom ji rozmazlily a zároveň jsme opečovávány někým, kdo si vylosoval nás. Úúúúžasné! Úžasné jsou taky vzkazíky, které najdeme ve své obálce, je to hrozně příjemné.
Ráno byla kraťoulinká bohoslužba pro ty, které mají zájem (jezdí nevěřící maminky, takže je to jen na nich,jestli se účastní) - tentokrát to spíš než bohoslužba bylo zamyšlení na téma vděčnost, ale myslím, že toto téma mělo celkem úspěch.
Nakonec jsme udělali horké křeslo se Soňou Malinovou, která má natolik bohatý život, že historky sype z rukávu a ještě pobaví a dojme :-)
No prostě RELAAAAX!

Komentáře

Oblíbené příspěvky