15. prosinec

Tak koukám, že jsem poslední příspěvek napsala v pondělí a ani se nenaděju a máme pátek - asi ani projekt 365 mě nedonutí blognout každý den.
Prosinec je asi pro většinu matek nejhektičtější měsíc v roce a obdivuju každého, kdo si to dokáže zařídit a v klídku všechno stíhá. Já jsem trochu chaotik a tak se v prosinci rozhodně nenudím!
V úterý jsem měla službu v Majáčku a bylo to příjemné. Zatím se stále scházíme v DDM, ale rekonstrukce nových prostor se šmahem blíží ke konci a já se velice těším na to, až si budeme kafíčko dávat v příjemném prostředí kavárny pro zoufalé rodiče, jak to chtěla trefně nazvat Soňa (neprošlo přes Michala:-).

Komentáře

  1. Uz se tesim az si to kaficko dam s vama!:-) Marci

    OdpovědětVymazat
  2. tot otazka!Ne vzdy vse vychazi,tak jak ma,ale verim,ze to bude v dobe,kdy uz budou stromy krasne rozkvetle a priroda probuzena k zivotu.Doufam,ze nemas alergii!:-))Marci

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky