Mám ho!

Poté, co jsem dnes bohatě načerpala inspiraci na vánoční pf:
http://www.cardstore.com/catalog/reindeer-sweater-th_0122_0.html,
a po zjištění, že dnes musím mít pf hotové, abych ho držela v ruce nejpozději do neděle, rozhodla jsem se přece jen použít včerješí fotku a vytvořit vlastní pf.

Takže pro letošek splněno.

Zcela prozaicky můžu konstatovat, že nemám splněno jen co se týká PF, ale taky jsme dnes s kamarádkou Renčou daly zabrat mojí měsíční vršící se hromadě nevyžehleného prádla, vrhly jsme se na to a sušárna může zase volně dýchat. Kdyby se tam už opět nesušily další čtyři pračky z dnešního dne. Likvidovaly jsme ovšem za příjemného klábosení, takže to bylo moc fajn.

Dnes jsem spala jen dvě hodiny, takže to balím :-)

Komentáře

  1. no teda, mám věnovaný dnešní příspěvek :-)))))))
    Gratuluji k Projektu 365 a budu ráda, když se donutíš psát častěji! Renča

    OdpovědětVymazat
  2. čauki Reni, jak vidíš, moc mi to nejde...děkuju za koment, pokusím se psát, ale raději neslibuju :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky