Druhý svátek vánoční..


Rodinná pohoda pokračuje, je nám moc fajn. Nic nehrotíme. Každý den procházka. Ráno mě probudilo ševelení dětí a zvuk umývání nádobí. Když je to za dveřmi, je to velmi příjemný zvuk. Pepi funguje ráno a já v noci. On ráno uvařil oběd (pozor, tohle není rutina a je to fakt příjemné!), já uvařila dnes večer na zítra. Jenom jsem moc hrrr...Na zítřek jsme pozvali rodinku, jejíž hlava má alergii na pšenici a zhruba rok dodržuje dietu. Všechno vím a i s tím jsem oběd připravovala... Taky to bude chtít něco k zakousnutí, pravděpodobně připravím suši a šunkové rolky. Normální pečivo D. jíst nemůže, takže zadělám těsto na žitné houstičky, když už mám tu domácí pekárnu. Spokojená, jak mi to všechno odsejpá...Na zítřejší oběd jsem připravila holandské řízky - mleté maso, sýr, šlehačka a vejce. Smíchat a obalit jen ve strouhance (ještě že tak, na tom nemůžu nic pokazit a díky tomu, že tam není mouka, to může i ten, kdo nemůže pšenici:-) Po hodině  a půl jsem vykynuté těsto na houstičky vykydala na po-mou-če-ný vál. Čím jsem ho podmoučila??? Pšeničnou moukou...vrrrr...Jdu oznámit Pepovi, jak jsem strašně šikovná, a ten se na mě soucitně podíval a dodal: A ty řízky jsi obalila ve strouhance! A...? A ty jsou přece z obyčejných rohlíků....Ach jéje...!
No co, vymyslíme náhradní řešení!

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky